25 sierpnia 2020

Urodzinowa karteczka dla małej baletnicy.

 Na dzisiejszą inspirację wybrałam dziecięcą kartkę z kolorowanymi stemplami. 
 To płaska kartka, taka w sam raz do koperty. Tło stanowią nastemplowane i wyembossowane na złoto róże, które potem malowałam farbami akwarelowymi.
Sama baletnica to digi stempel, który również pomalowałam akwarelami. Ta grafika ma w sobie coś uroczo - łobuzerskiego co chciałam podkreślić. I tak trochę dla przekory na głowie baletnicy znalazła się przekrzywiona lekko korona i napis Mała Księżniczka. Tekturki te pokolorowałam złotym woskiem.
Na koniec trochę złotych oraz różowych chlapnięć i praca gotowa. 







Materiały ze sklepu przydatne do wykonania takiej pracy to:

Do zobaczenia i zachęcam do kolorowania tekturek :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz