05 września 2020

Kartka dziecięca

It's a boy...! ...a, to niebieski rządzi...!
Kartka gratulacyjna z okazji narodzin chłopca

Witajcie:)

Moja dzisiejsza propozycja dla Was to kartka gratulacyjna. Wykonałam ją w odcieniach niebieskich z oczywistych względów - jest przeznaczona dla chłopca:) Wykorzystałam piękne błękitne strony papierów kolekcji It's Me i połączyłam je z niebieskimi papierami innych producentów, wszystko po to, aby utrzymać monochromatyczny styl pracy. 
Wykorzystałam tu także bardzo fajny shaker z balonikami - baloniki wypełniłam niebieskimi mikrokulkami. We wnętrzu shakera wkleiłam tekturkę It's a boy (uszkodziłam ją niechcący - w trakcie wyjmowania tekturki skoczył na mnie pies, ale poradziłam sobie - wkleiłam element odcięty z tekturki, który fajnie zastępuje urwany i zagubiony ogonek litery y). Białe mikrokulki uzupełniają wnętrze głównego shakera.













Kompozycję dopełnia niebieski kwiatuszek z niebieskimi listeczkami (listeczki z papieru akwarelowego według mojego kursu sprzed kilku lat - odnajdziecie go na moim blogu) oraz błękitne kryształki.
Jak Wam się podoba taka propozycja? Dajcie znać w komentarzach:) Pozdrawiam Was serdecznie, pa:)





Ze sklepu wykorzystałam:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz