27 września 2020

Mix mediowy recykling

 Dzień dobry.

Dzisiejsza inspiracja do mix mediowa improwizacja na pudełeczkach. Metalowe , okrągłe pudełka z odzysku po kremie nivea dla mężczyzn. Oprócz fajnego kształtu mają ciekawe denko, którego struktura fajnie się mediuje. Całość zagessowałam na biało, podwójną warstwą farby. Wieczko dodatkowo pomalowałam pastą pękającą, by wyrównać różnicę wysokości napisu. Wszystko ponownie zagessowałam gdy już miałam naklejone elementy. Po wysuszeniu nałożyłam metodą suchego pędzla i na wodę różne farby. Następnie przy pomocy gessa i wosku nadałam ostateczne uwypuklenie warstw. Trochę chlapnięć tutaj i tam z rozwodnionej, białej farby i mini pojemniczki na drobne skarby gotowe. 






W pracy wykorzystałam:

 



Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz