09 września 2020

Stalowe magnolie

 Dzień dobry.

Dzisiaj mam do zaprezentowania szkatułkę z motywem magnolii. Ci z Was, którzy znają moją twórczość wiedzą, że drewniane czy papierowe pudełka ozdobione techniką mix mediową to mój ulubiony rodzaj projektów. W dzisiejszym, wykorzystałam kwadratową skrzyneczkę, którą zagruntowałam gesso i nadałam jej kolor używając pigmentowych farb akrylowych. Ale zrobicie to także używając np. mgiełek, które możecie zakupić w sklepie. Wycisk magnolii przykleiłam na żel medium, także zagruntowałam i nadałam im kolor. Gdy dobrze wyschły metodą suchego pędzla i używając gesso, wydobyłam detale. Ranty szkatułki przetarłam woskiem , który pięknie się mieni a także nadaje delikatny, przyjemny zapach Waszym projektom.

Jak wyszło oceńcie sami.

Pozdrawiam








W pracy wykorzystałam:

Gesso białe SeeArt 120 mlPasta woskowa SeeArt 20 ml Różowa cyna    Żel 3d do farb akrylowych Heavy Body Gloss 50 ml 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz