26 listopada 2020

Albumik dla córki...

 Cześć Kochani, stworzyłam dziś w ramach przypominajki albumik dla córki. Zostało nie dużo czasu byście wstawili swoje jesienne prace na wyzwanie w PaperCard. Zachęcam Was ogromnie do wzięcia  udziału. Wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania znajdziecie na blogu w specjalnym poście wyzwaniowym udostępnionym 10 listopada.  Link, w banerku wyzwania po prawej stronie. Śpieszcie się bo zostało raptem kilka dni do końca.

 Wracając do pracy, którą przygotowałam to jest to "albumik" dla córeczki. Nie jest to typowy album z pięknie zdobionymi kartami i mnóstwem schowków i dodatkowych elementów, które zaskakują na każdej stronie. Nasz zawiera 4 dwustronne karty plus dwie strony okładki, oczywiście po 2 w innym  kolorze. Strony są gładkie poza 2 gdzie na jednej jest wklejona mata na zdjęcie i druga zaraz na samym przodzie gdzie jest podłużna zakładka pod którą córka wsadzi swoje rysunki bądź inne cuda. W zasadzie mogę śmiało napisać ,że stworzyłam dla niej bazę do jej dalszego twórczego wykorzystania. Każdą stronę pozostawiam jej fantazji. Całość albumiku jest mocno postarzana. Nie zabrakło szyszek z lasu, kwiatów i listeczków, które córka sama wycięła przez maszynkę. Mam nadzieję, że albumik przypadnie Wam do gustu.










Użyłam:






Dziękuję i pozdrawiam ciepło.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz