17 listopada 2020

Gościnna Projektantka


Witajcie.
Dzisiaj swoją sylwetkę przybliży nam zwyciężczyni ostatniego wyzwania, Karolina. Zapraszamy do obejrzenia jej pięknej inspiracji.



Cześć.
Nazywam się Karolina Klaus a w sieci jestem znana pod pseudonimem Cards from Heaven. Pochodzę z Bydgoszczy ale od 10 lat mieszkam w północno-wschodniej Anglii.
Zajmuję się robieniem kartek prawie 12 lat. Na początku był to głównie styl clean & simple, ale od kilku lat tworzę bardziej przestrzennie z użyciem różnych mediów, materiałów i technik. Bardzo lubię robić kwiaty z papieru, bądź foamiranu, używać ozdobnych papierów, tekturek, wykrojników, grafik, sznurków, akwareli i masek. Tworzę kartki, albumy(często o twardej, podszytej fizeliną i materiałem okładce, które podpatrzyłam od dziewczyn z Rosji), dekoracje do domu, exploding boxy, szydełkuję, robię wycinanki, maluję akwarelami, szyję na maszynie itp. Kocham styl botaniczny i shabby chic.
Możecie mnie znaleźć na YouTubeblogu i FB.

Dziś zrobiłam specjalnie dla Paper Cards okrągłą kartkę na wiele okazji.
Wykorzystałam tu kolekcję ScrapAndMe "Romantic Garden 1", całą masę koronek, tiul, gałązki wycięte wykrojnikami i te embossowane na kalce. Są też róże z białego foamiranu, który pokolorowałam pastelami olejnymi tak, by pasowały do papierów. Nie mogło zabraknąć i chlapnięć, ja zrobiłam je w kontrastowym kolorze przy pomocy czarnego gesso.








2 komentarze: