07 listopada 2020

Sanie świętego Mikołaja.

 Ho ho ho! Czujecie już zbliżające się święta? To już czas na szykowanie świątecznych ozdób. W sklepie Paper Card znajdziecie kilka bardzo fajnych propozycji. Ja sięgnęłam po sanie świętego Mikołaja.
Łatwo się składają. Można je ozdobić według własnego uznania. 
Pamiętajcie, aby przed malowaniem zabezpieczyć birmatę gessem. Po wyschnięciu pomalowałam sanie brązową farbą akrylową, znowu wysuszyłam i suchym pędzlem przetarłam ponownie gessem, a na koniec nałożyłam pastę śniegową.
Z tyłu oparcie w saniach ozdobiłam serwetką Arabeska. W środku umieściłam uszyty z juty worek pełen prezentów ;), gałązki sztucznej sosny i ręcznie robione poinsecje z foamiranu barwionego tuszem. Nie zabrakło również naturalnych elementów takich jak laski cynamonu, gwiazdki anyżu i maleńkie szyszki. 
Bardzo lubię takie dekoracje, a wy?









W sklepie znajdziecie:

 


   A jakie wy lubicie ozdoby świąteczne?  Pozdrawiam serdecznie






2 komentarze:

  1. Wspaniały projekt, zachwyciły mnie detale .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zachęcam do samodzielnego wykonania takiej ozdoby, naprawdę nie trzeba wiele :)

      Usuń