01 grudnia 2020

Witaj na świecie maleństwo!

Witajcie!

W grudniu rozpoczyna się radosne odliczanie do Bożego Narodzenia. W mojej rodzinie odliczamy w tym roku bardziej dni do pojawienia się nowego członka rodziny. Ponieważ wydarzy się to zanim rozbłyśnie pierwsza  gwiazdka, przygotowałam już kartkę gratulacyjną dla rodziców maluszka.


Na kwadratowej bazie craft nakleiłam delikatny papier w kratkę od LemonCraft, a następnie nasz serduszkowy papier z kolekcji Hello lovely. Jedna z grafik z kolekcji It's me przepięknie dopasowała się do tonacji papierów. Napis tym razem wyciełam wykrojnikiem Craft Passion. Skleiłam dwie warstwy, żeby nadać mu przestrzenności i potuszowałam brzegi, żeby był lepiej widoczny.


Jeszcze tylko sznurkowa kokarda spięta buttonem z pasującym napisem i gotowe. Kartka jest płaska, ponieważ z wiadomych względów wyślemy ją pocztą.

Co sądzicie o takiej formie gratulowania rodzicom narodzin potomka? Ja myślę, że to sympatyczna pamiątka, zwłaszcza jeśli okoliczności nie sprzyjają odwiedzinom.

W sklepie znajdziecie:

Ściskam, Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz