03 stycznia 2021

Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie

Witajcie w Nowym Roku!

Parafrazując klasyka "Rok 2020 był to dziwny rok". Dla mnie nie całkiem zły. Ale nagromadził tyle negatywnych emocji, że postanowiłam rozprawić się z tym definitywnie. Od kilku miesięcy kiełkował we mnie pomysł zamknięcia roku 2020 wpisem do art journala. Na kartach, które stworzyły bazę wpisu, znalazły się zapiski smutnych refleksji, słowa złości, bezsilności, wiele łez. Z zapamiętaniem kleiłam i zamalowywałam te żale. A potem namalowałam sobie radość, marzenia i pozytywne myśli. Sobie i Wam życzę, by Nowy Rok przywrócił normalność.


Po zabezpieczeniu kart gessem, dałam upust wyobraźni. Poszły w ruch farby akrylowe, tusze alkoholowe. Mazałam, chlapałam, blendowałam. Dodałam trochę stempli, trochę malowałam z użyciem maski. W centrum nawet wkleiłam papier ryżowy. 
Nasze tekturkowe ważki niech niosą marzenia przez cały rok. 
Bo przecież "Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie" ~ TILT



W sklepie znajdziecie:




Ściskam, Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz