03 marca 2021

Kartka na osiemnastkę

Cześć  Kochani 

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną propozycją na kartkę przestrzenną.  Muszę  przyznać że ostatnio coraz częściej sięgam po tę formę kartkową. Bardzo ją cenię za nieograniczone możliwości twórcze i wspaniale pracuje mi się  nad dość mocno rozbudowaną kompozycją.

Tym razem przygotowałam inspirację urodzinową ;-) 

Wnętrze  projektu to prawdziwe, małe królestwo Osiemnastolatki - zarówno pod względem stylu jak i kolorystyki. Praca została spersonalizowana imieniem Solenizantki - posłużyłam się tu koralikami z literkami, z których ułożyłam napis oraz doczepiłam gotową cyferkę w kolorze ciemnego szafiru.

W otoczeniu Dziewczyny umieściłam jej ulubione kosmetyki i kobiece drobiazgi a także bukiet  kwiatów, który przystroiłam drobnymi listeczkami - uroczymi tekturkami z naszego sklepu.

Wewnątrz kartki znalazło się również miejsce na specjalną niespodziankę. Mowa o  malutkim pudełeczku w kształcie serca, które wykonałam z tektury kraftowej oraz papierów scrapowych.

Serducho posłuży jako tajemna skrytka na biżuteryjny drobiazg urodzinowy. Tekturka, która tak finezyjnie zdobi wieczko pudełka, pochodzi z naszej kolekcji: Bomblove

Zewnętrzną stronę kartki "ubrałam" w piękne papiery z kolekcji Vintage Damsks  - one również są dostępne w sklepie PAPER CARD.


Natomiast prawdziwą wisienką na torcie stała się jedna  z moich absolutnie ukochanych tekturek - cudowna rozeta z kolekcji Arabeski.  Jej wyjątkowy urok doskonale dopełnia szafirowy kryształek, umieszczony w centrum ażurowego motywu :-)



 Mam nadzieję ze moja propozycja przypadła Wam do gustu lub zainspirowała do tworzenia kartek o identycznej albo podobnej konstrukcji przestrzennej.

 Z naszego sklepu wykorzystałam:

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam na kolejne spotkanie ;-)



2 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka i fajna forma, ktora daje tyle możliwości 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,jest sporo przestrzeni na twórcze szaleństwo :-) Dziękuję Edytka :-)

      Usuń