18 marca 2021

Spełniaj marzenia z magicznym pudełkiem

 Witajcie Kochani :-)


Jakiś czas temu na półkach sklepowych PAPER CARD pojawiła się magiczna kolekcja tekturek.

Jest to taki zestaw, obok którego na pewno nie można przejść obojętnie bo nie sposób oprzeć się urokowi kotów, smoków, pająków, czarodziejskich różdżek czy tajemnych butelek z równie zagadkowymi miksturami wewnątrz.

Moja dzisiejsza inspiracja zawiera czarodziejskie zaklęcia spełniające marzenia. Zaklęcia te zostały zamknięte w świecącej kuli, umieszczonej wewnątrz niewielkiego, ale równie tajemniczego pudełka ;-)

Jego ścianki zdobią motywy z w/w  kolekcji oraz imitacja skóry, którą wykonałam za pomocą szablonu i pasty strukturalnej. Aby wydobyć cały urok wzoru smoczej łuski, użyłam czarnego gesso i kolorowych wosków metalicznych, które pięknie połyskują i nadają pracy magicznego charakteru.

Pomiędzy przezroczystą ścianką pudełka a imitacją smoczej skóry znajduje się transparentna folia z grafikami i hasłami idealnie wpisującymi się w temat mojej inspiracji. Doskonałym dopełnieniem i wykończeniem pracy stały się  kolorowe kryształki, biały żwirek, mech i flakonik wypełniony brokatem.

Mam nadzieję że mój pomysł na stworzenie dość oryginalnego i ciekawego podarunku dla chłopca z okazji urodzin, przypadnie Wam do gustu :-)

 











 

Ze  sklepu PAPER CARD wykorzystałam całą gamę materiałów, które okazały się wręcz niezastąpione do wykonania tej pracy:





 


Na zakończenie naszego dzisiejszego spotkania chciałabym zaprosić Was na zakupy do naszego sklepu.  Warto tam zaglądnąć, zwłaszcza że kilka dni temu pojawiły się cudowne, wiosenne nowości - motywy kwiatowe i roślinne zachwycają swoim urokiem. Serdecznie polecam  :-)


A dzisiaj już się pożegnam - do zobaczenia, Kochani, pozdrawiam Was cieplutko ;-)


2 komentarze:

  1. Fenomenalne pudełko 😍Żałuję tylko, że nie ma filmiku prezentującego, jak się rozkłada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa magia, sama w sobie - jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń