18 kwietnia 2021

Album "AKORDEON" - niezwykła forma gromadzenia wspomnień

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj pokażę Wam jedną z takich prac, których tworzenie zawsze sprawia mi mnóstwo radości :-)

Album "AKORDEON" - dlaczego taka nazwa? Zobaczcie na  konstrukcję mojej pracy - ona  do złudzenia przypomina ten instrument muzyczny :-)

Posiada dwanaście kieszeni, połączonych ze sobą w sposób harmonijkowy, które pomieszczą w sobie mnóstwo tagów i specjalnie przygotowanych kart do wklejenia fotografii:-)

 
Zewnętrzne powierzchnie albumu ozdobiłam papierami scrapowymi i naszymi cudownymi tekturkami. A także: mikrokulkami, ćwiekami, złomkami oraz różnego rodzaju preparatami mixed mediowymi.


Tagi, wsunięte do kieszeni, posiadają co najmniej trzy warstwy - czarną kartę na zdjęcia, ozdobny karnet wykonany z papieru scrapowego oraz folię transparentną lub kalkę techniczną z
odpowiednio dopasowanymi nadrukami. 

A ponieważ jest to praca stworzona na specjalną okoliczność dla niezwykłej, bardzo żywiołowej Osóbki, jej wygląd, kolorystykę i charakter starałam się dostosować do upodobań przyszłej Właścicielki. Znajdziecie tam elementy magii, alchemii, tajemniczości a nawet odrobinę  mrocznego klimatu :-)

Projekt jest przestrzenny i  bogaty w detale, więc tym razem zamieściłam tu dużo fotek, abyście mogli dokładnie zobaczyć każdy szczególik i zajrzeć w każdy zakamarek tej pracy.

Zapraszam :-)


















I jak wrażenia, Kochani???? 

Jestem ciekawa czy spodobała się Wam moja propozycja na tę oryginalną formę albumu? 

Podzielcie się, proszę, swoimi opiniami :-)

 

W projekcie wykorzystałam poniższe materiały z naszego sklepu:




Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłej niedzieli!  Do zobaczenia :-)



8 komentarzy:

  1. Obłędny 😍❤❤ cudo, już zazdroszczę osobie, która go otrzyma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromne dzięki Żanetka, cieszę się że przypadł Ci do gustu - mam nadzieję że Obdarowana będzie z niego zadowolona :-) Pozdrawiam milutko

      Usuń
  2. Jest bajeczny! Gratuluję talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Ewcia, jest mi ogromnie miło :-)

      Usuń
  3. Niesamowity album Ineczko, piękna forma, a wykonanie po prostu mistrzowskie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Edytko :-) Uwielbiam tę formę za jej oryginalność i możliwość wymiany lub dodania większej ilości tagów :-)

      Usuń
  4. Fantastyczny album - oczu nie można oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, serdecznie dziękuję za przemiłe słowa :-)

      Usuń