29 kwietnia 2021

Męski tag recyklingowy

Witajcie!

22 kwietnia obchodziliśmy Dzień Ziemi. Zainspirowałam się tematyką ekologii. Moja praca to przykład recyklingu ma maksa. To zawieszka do prezentu, która powstała na bazie metki doczepionej do jakiegoś ubrania. Na tym samym sznurku w dodatku. 



Do ozdobienia posłużyły mi ścinki papierów i skrawki tekturek Paper Card, które pozostały mi z różnych wcześniejszych prac. 



Pasty z efektem rdzy i patyny pomogły mi w dopasowaniu tekturek do kolorystyki papierów. Papiery są podklejone na kawałkach resztek tekturek, dzięki czemu praca nie jest całkiem płaska. 



Zawieszka ma męski charakter, więc dodany kapsel nie dziwi. Nawet ćwiek, który odpadł z innej pracy, nie trafił do kosza tylko na zawieszkę. 




W sklepie znajdziecie:







Jak to jest u Was? Staracie się w  swoich pracach dawać starym rzeczom nowe życie? A może pieczołowicie zbieracie ścinki, żeby wykorzystać je w innych projektach?

Jeszcze do jutra trwa nasze WYZWANIE poświęcone ochronie przyrody, naturze budzącej się do życia. Warunkiem jest użycie w pracy koloru zielonego i elementów poddanych recyklingowi. Zapraszam i do zobaczenia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz