10 maja 2021

Wyzwanie #10 - MAMA I JA

Witajcie:) 

Nadszedł 10 dzień miesiąca, a to oznacza, że... pora ogłosić nasze kolejne wyzwanie!!!

Wkrótce dwa wyjątkowe święta: Dzień Matki - 26 maja i Dzień Dziecka - 1 czerwca. Nie mogło być inaczej - nasze wyzwanie to

💖Mama i ja💖

Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace związane z Dniem Matki i Dniem Dziecka: laurki, kartki, albumy itp. dla mamy lub dla dziecka. Bardzo nas ucieszy, jeśli Wasze prace powstaną podczas wspólnego scrapowania z dzieckiem czy mamą.

Zapraszamy serdecznie do zabawy, a tu znajduje się nasz wyzwaniowy banerek:)



A oto prace naszych cudownych projektantek, przyjrzyjcie się detalom i zainspirujcie się, a potem zgłaszajcie swoje projekty do naszej zabawy:)

JOANNA PUCHAŁA - GIO

Maj to piękny miesiąc, w którym swoje święto mają Mamy. Moja dzisiejsza inspiracja to kartka wprawdzie nie z okazji Dnia Matki, ale z okazji święta Mamy, czyli urodzin. Wybrałam do jej wykonania papiery UHK Gallery i ScrapAndMe. Z arkusza wycięłam listki i kwiaty, tworząc razem z kwiatami z foamiranu bukiet na kartce. Tekturki Paper Card - ramka i listki róży w naturalnych kolorach pięknie dopełniają całość.




HALINA DOLATA -INKAART

Witajcie 🙂
Moją inspiracją do tematu majowego wyzwania jest praca przygotowana dla Maluszka. To chłopięcy album, przeznaczony na gromadzenie zdjęć dziecka, począwszy od narodzin do świętowania pierwszych urodzin. Posiada oddzielne karty oznaczone naszymi nowymi tekturkami. Są to napisy - miesiące do albumu (z księżycem).
Praca została wykonana ręcznie od podstaw, łącznie z przygotowaniem kart bazowych w kształcie koszulek a także zbiorczego pudełka i specjalnych kieszeni na pojedyncze, luźne karty, wsuwane do nich od góry.
Na zdjęciach prezentuję tylko awers kart, po drugiej ich stronie umieściłam maty przeznaczone do wklejenia dziecięcych fotografii.
Oprócz wspomnianych już tekturek z oznaczeniem miesięcy, w swojej pracy wykorzystałam sporo materiałów z naszego sklepu. Oto one:





MIROSŁAWA KRAWCZYK - MIROSEK

W ramach inspiracji wyzwaniowej mam dla Was dziecięcy magnes na lodówkę.
Magnes powstał na tekturkowej bazie Shaker Box od Paper Card. Okleiłam go dziecięcym papierem i wypełniłam mikrokulkami. Dodatkowo ozdobiłam kwiatem papierowym i liskami. Z tyłu przykleiłam magnes.
Wszystkie produkty do zrobienia identycznego magnesu znajdziecie w naszym sklepie Paper Card.




BARBARA KOBYLARZ

Maj to miesiąc kwiatów, matur i oczywiście wszystkich mam na świecie 🙂
Z tej okazji przygotowałam mocno ukwiecony zestaw - kartkę i świecę z tekturkowo-kwiatowym dekorem. Specjalnie dla mamy, która lubi kwiaty, dobre życzenia i ciepły płomień świecy wieczorową porą.






RENATA ZAJĄC - MAGICZNE SZARACZKOWO

Radosny maj obfituje w wydarzenia związane z Mamą. Po pierwsze Dzień Matki. Po drugie urodzinki Mamy. Po trzecie i najważniejsze, codziennie można świętować to, że Mama po prostu jest. I taka jest moja inspiracja wyzwaniowa. Tekturka napis "Dla Ciebie" pozwala, by kartka idealnie wpisała się w celebrowanie każdego dnia z Mamą a jednocześnie sprawi Mamie mnóstwo radości z okazji Dnia Matki.





EDYTA HULKA - HULKA Z PAPIERU

Ależ ten czas pędzi, dopiero co robiliśmy kartki świąteczne a tu już maj i związane z nim ważne święto:)
Przygotowałam na tę okoliczność kartkę w bardzo kobiecych kolorach i z dużą ilością kwiatów, które sama zrobiłam z foamiranu i wykrojników RosyOwl. Na kartce umieściłam tekturkowy napis Paper Card - Dla Ciebie. Jest bardzo uniwersalny, więc nadaje się także na Dzień Matki:)






AGNIESZKA  KAMIŃSKA - AKAMI

Moja inspiracja do wyzwania to budka dla ptaszków. Stworzyłyśmy ją wspólnie z moją najmłodszą córcią :) Wspólne scrapowanie z dzieckiem to inspirujące doświadczenie. Staram się choć raz w miesiącu spędzić czas z córką przy papierach. 

Moja Basia tym razem wybrała wiosenne papiery ryżowe od ITD Collection. Okleiłyśmy nimi budkę, którą wcześniej Basia pomalowała białym gesso. Basia sama wybrała kolorystykę dodatków, pokolorowała flamastrami tekturki. Ja służyłam pomocą w wykonaniu kwiatów foamiranowych oraz kiedy trzeba było kleić klejem na gorąco albo dłużej przytrzymywać elementy. 

https://www.papercard.pl/tekturki/503-budka-dla-ptaszkow-3d.html

https://www.papercard.pl/foamiran/117-pianka-foamiran-29cmx34cm-bordowy.html

https://www.papercard.pl/preciki/842-preciki-do-kwiatow-czarne-ok-50-szt.html

https://www.papercard.pl/cekiny-chwosty-zlomki/1431-chrobotek-zielony-mech.html

https://www.papercard.pl/pasty-strukturalne/879-gesso-biale-seeart-120-ml.html






Na zakończenie garść przydatnych informacji:

  1. Wyzwania Paper Card odbywają się zawsze w tym samym terminie: między 10-30 dniem każdego miesiąca, chyba, że baner wyzwania lub organizator ogłosi inaczej. Szczegółowe zasady wyzwań znajdziecie w zakładce "wyzwania"
  2. Na nasze wyzwanie możecie zgłosić max 2 prace, jednak każdą z nich należy zgłosić do zabawy w oddzielnym poście.
  3. Każda praca zgłoszona do zabawy musi być zgodna z wytycznymi i tematem aktualnego wyzwania, a w poście ze zgłoszoną pracą musi znajdować się baner naszego wyzwania  podlinkowany do postu z wyzwaniem na naszym blogu 
  4. Praca konkursowa musi być nowa, tzn., że nie może być opublikowana nigdzie wcześniej, niż zostało ogłoszone nasze wyzwanie
  5. Pracę konkursową zgłaszamy poprzez inlinkz - dodając link do postu z wyzwaniową pracą
    (nie całego bloga!)
  6. Prace można zgłaszać również za pośrednictwem FB i IG 
  7. Praca może być zgłoszona maksymalnie na 3 wyzwania ( czyli jeszcze 2 oprócz naszego)
  8. Prace nie spełniające warunków REGULAMINU WYZWAŃ, nie będą brane pod uwagę w trakcie głosowania.
  9.  Po zakończeniu wyzwania nasz Design Team w drodze głosowania wyłoni zwycięski projekt.
  10. Zwycięzca wyzwania zostanie ogłoszony 20 dnia kolejnego miesiąca. 
    Otrzyma on od nas nagrodę - bon o wartości 30 zł na zakupy w sklepie Paper Card, banerek zwycięzcy do pobrania oraz zaproszenie jako Gościnny Projektant na nasz blog  
  11. Wśród wszystkich uczestników wyzwania zostanie wylosowana nagroda niespodzianka.


Gorąco zachęcamy Was do udziału w naszej zabawie:) Bawcie się z Nami, bo warto!


Kliknij w poniższy link i zgłoś swoją pracę do zabawy:)


https://fresh.inlinkz.com/p/ba287cdef46349c493f77c31a7e6e504

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz