05 lipca 2021

Album wakacyjny z tekturkami z najnowszej morskiej kolekcji Paper Card

Wakacje to czas urlopów. Wyjazdy, podróże i co za tym idzie, masa zdjęć. Jedne uchwycą moment, inne mają być konkretną pamiątką i te chcemy wydrukować, pokazywać rodzinie czy znajomym przy rodzinnych spotkaniach. Takie zdjęcia najlepiej ogląda się w albumach.

 Nie wiem, czy widzieliście już najnowszą kolekcję morskich tekturek Paper Card? Tekturki są cudne i idealnie nadają się do takich właśnie wakacyjnych albumów. 

Mój album powstał na kartach bazowych z beermaty. Bardzo szybko robi się albumy na takich gotowych bazach. Papier scrapowy i jego ścinki, wycinanki z wykrojników i tekturki, które są w tym przypadku wisienką na torcie :) Ramka z konikiem morskim od razu wpadła mi w oko. Poprosiłam aby Szefowa wycięła mi ją w większym rozmiarze bo wiedziałam, że ten wymiar tektury będzie idealny na moją okładkę. w naszej nowej kolekcji znajdziecie m.in. kółka przypominające pianę morską, butelki puste, z listem, z falą czy ze statkiem, muszelki, siatkę, ramki i wszechobecne mewy.

 Może też stworzycie podobny album? Polecam nasze tekturki i zapraszam na zakupy do sklepu Paper Card.












Produkty ze sklepu:






4 komentarze:

  1. Fantastyczny album. Już bez zdjęć jest piękny. Trzecia propozycja użycia nowych tekturek w albumie i kolejna wyjątkowa i niepowtarzalna. Miodzio 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album, tyle detali i ten morski klimat💙💙💙 Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mirusia cudny projekt. Bardzo mi się podoba 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń