15 października 2021

Mini album, pamiątką na Dzień Nauczyciela

Witajcie Kochani.
Dziś w ramach inspiracji przygotowałam dla Was, składaną kartkę, która dzięki swej formie zyskała miano mini albumu, gdyż zmieściła kilka fotek i życzenia dla Wychowawcy.
Do jej wykonania użyłam papierów scrapowych od ScrapBoys
Kompozycję kwiatową uzupełniłam elementami wycinanek z bloczka pop up: Vintage oraz Leaves.
Przepięknej przestrzenności kompozycji dodały nasze tekturki - tekturka liści i lawendy dały "puszystość", a obłędny ornament dodał lekkości kompozycji delikatnie wyciągając ją ku górze.
Napis "Dzień Nauczyciela" wkleiłam wewnątrz, zapraszając tym samym do zagłębienia się w opowieść, którą już dzieci spersonalizowały. 
Całość mini albumu zamknęłam wstążką Old Fashion Ribbons w zielonym odcieniu oliwki.


 

 






Do Wykonania kartki użyłam:






Pozdrawiam i do zobaczenia.
Syla.



1 komentarz: