13 października 2021

Przypominajka wyzwaniowa - Czekoladownik dla Nauczyciela

 Witajcie Kochani :-)

Jutro Dzień Nauczyciela - najbardziej popularne, szkolne święto a także temat naszego, październikowego wyzwania.

Ja przygotowałam słodki podarunek - czekoladownik dla Pana Profesora, bo przecież mężczyźni również chętnie sięgają po słodkości - idealne do aromatycznej kawy, na długiej przerwie międzylekcyjnej ;-)

Moja propozycja jest prosta i wyrazista. Kompozycję uświetniły przede wszystkim nasze cudowne tekturki oraz wstążka vintage w odcieniu złota.

Idealna na tę okazję okazała się tekturka sowa - diament, umieszczona w centralnej części projektu.

Praca utrzymana w klimacie delikatnej, słonecznej jesieni - dominuje tu kolorystyka ciepłego brązu oraz miedzianego złota.
Aby dodatkowo podkreślić tę jesienną aurę, swoją kompozycję wzbogaciłam o kilka tekturek - listków dębu - to jedne z nowości, niedawno wprowadzonych do naszego sklepu :-)

Projekt zwieńczył okazjonalny napis, pokolorowany brązowym tuszem postarzającym.

Wnętrze czekoladownika posiada bardzo skromny i elegancki charakter. Po jego lewej stronie zostawiłam wolne miejsce, przeznaczone na wklejenie karnetu z życzeniami. Po prawej - słodka zawartość, wsunięta do kieszeni, ozdobionej kałamarzem i piórem.




Ze sklepu PAPER CARD wybrałam następujące produkty:

 

 

 

 

 

 

Mam nadzieję że moja dzisiejsza propozycja przypadła Wam do gustu.
Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy oraz zgłaszania prac konkursowych w naszym październikowym wyzwaniu:


 Pozdrawiam cieplutko,

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz