19 października 2021

Pudełeczko po łakociach

Kochani,

Zgodnie z moją zasadą: "Nie wyrzucaj - wykorzystaj" zmediowałam pudełeczko po cukierkach. Nowe życie pudełka sprawiło, że stało się ono świetnym prezentem na urodziny, ale również możnaby włożyć do niego jakiś drobny upominek albo biżuterię.


Pudełeczko na początku pomalowałam gessem czarnym, a następnie nakładałam farby by na samym końcu znów je maziać gessem. Oprócz pudełka gessem pomalowałam koronkę.

Centralną część pudełka zajmują kwiaty z papieru akwarelowego cieniowane tuszami w kolorze fioletu. W pracy oprócz ramki wykorzystałam niezawodne kwiatki, które przy metalowych i papierowych kwiatkach idealnie wpasowały się w kompozycję. Wszystkie tekturki pomalowałam gesso i pociągnęłam woskami. 

Dodatkiem idealnie pasującym do koloru farby jest wstążka w kolorze peoni oraz czarna.

Mam nadzieję, że ta inspiracja się Wam spodoba i że też będziecie tworzyć takie pudełka.

Wykorzystałam:

 
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz