07 października 2022

Halloween - zawieszka z czarownicą

 Spotkałam się z różnym podejściem święta Halloween. Jedni są zniesmaczeni, inni zadowoleni a jeszcze inni nie mają zdania. Ja należę do osób, które lubią czachy robione na wesoło lub te bardziej mroczne. Mieszkania nie zdobię jakoś złowieszczo ale delikatne, pomarańczowe akcenty pojawiają się w moim domu przed świętem Halloween :)

W ramach wyzwania przygotowałam dla Was zawieszkę w delikatnym halloweenowym klimacie. Niezbyt mroczna, zrobiona bardziej dla wywołania uśmiechu niż strachu. Piękne, intensywne pomarańcze przełamane czernią i ciemną zielenią stonowałam naturalnym kolorem tekturek z działu Halloween. Zawieszkę wykonałam na bazie bombki w której obcięłam wewnętrzne "przęsła"






Produkty ze sklepu Paper Card:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz