01 października 2020

Karty MEMORY na Dzień Chłopaka

Witajcie październikowo!

Wczoraj chłopcy mali i trochę więksi obchodzili Dzień Chłopaka. Nasza Ola wykonała z tej okazji fantastyczne męskie kartki. A ja dziś chcę Wam zaprezentować niespodzankę, jaką przygotowałam dla moich synków na Dzień Chłopaka - karty memory. 

Wykonałam je wykorzystując przepiękne grafiki z kolekcji It's me.  Plecki kart to również papier z tej kolekcji. Wycięłam wykrojnikiem z przeszyciami okręgi wokół grafik i na papierze z jednolitym wzorem. Obie części skleiłam klejem.

Takie karty możecie stworzyć w domu bez większego wysiłku, a w dodatku możecie zrobić to z pomocą dzieci. Wystarczą nasze papiery, nożyczki i klej. Doskonała zabawa gwarantowana.


Gdyby ktoś potrzebował pomocnika przy wycinaniu wykrojnikami, Oluś służy pomocą ;) Wynagrodzenie w kinder jajkach i autkach :)


Taki mały, a już wie skąd się biorą papierowe cuda

A czym Wy zaskoczyłyście swoich chłopaków dużych i małych? Użyłyście papierów czy były to zupełnie inne niespodzianki? Podzielcie się tym w komentarzach.

Ze sklepu użyłam


Pozdrawiam serdecznie Agnieszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz