03 października 2020

Tuba prezentowa

 Witam Was serdecznie!

Czy macie czasami tak, że ktoś przychodzi do Was z nietypowym przedmiotem do ozdobienia? Do tego w ekspresowym terminie? Mnie się to czasami zdarza. Przyznam szczerze, że w 90% odmawiam, nie lubię pracować pod presją czasu, bez chwili na drugie i trzecie spojrzenie, aby coś przesunąć poprawić. Jednak jest 10% które realizuję. Tak było w przypadku tego projektu. Tuba - zwykła, oklejona szarym papierem, miała w przeciągu kilku godzin zmienić swój wygląd. Na dodatek 50 cm wysokości. Oj męczyłam się. Okleić walec wcale nie jest prosto! Na całe szczęście udało mi się. Pomogły mi w tym  Papier do scrapbookingu Vintage Damasks 03, tekturka z kolekcji tropikalnej oraz bordery patyczki.

Tubę okleiłam dwoma arkuszami jasnej strony Vintage Damasks 03, tekturki posypałam złotym proszkiem do embossingu, dodałam sporo papierowych kwiatów, listków z wykrojników oraz bladoróżowy tiul. Tak z szarego "przeciętniaka" powstało eleganckie opakowanie na prezent urodzinowy.

Dajcie znać w komentarzach, co myślicie o takim rozwiązaniu.



Ze sklepu wykorzystałam;





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz