30 października 2020

Kolorowy album typu folio.

Cześć Kochani!

Pora na moją kolejną październikową inspirację. Mam dziś dla Was wyjątkowy i przekorny projekt: wyjątkowy, bo pierwszy raz robiłam album folio a na dodatek od razu wkleiłam do niego zdjęcia mojej córki a przekorny dlatego, że wbrew jesiennej aurze jest on bardzo kolorowy!

Jakiś czas temu robiłam porządki w zdjęciach i okazało się, że mnóstwo zdjęć mojej najstarszej córki mam luzem w kartonie. I to takich z wczesnego dzieciństwa (a Julia ma prawie 13 lat). Niedawno kupiłam w promocji mega kolorowy zestaw papierów P13 "Mała dziewczynka" z dodatkami i stwierdziłam, że idealnie będzie pasował do tych fotografii mojej wesołej, żywiołowej córeczki. 

Postanowiłam zrobić album typu folio, bo od dawna intrygowała mnie ta forma. Powiem Wam szczerze, że praca nad tym albumikiem była wyzwaniem, ale przede wszystkim fantastyczną zabawą! Nowa forma i nietypową jak dla mnie kolorystyka bardzo mi się spodobały! 

Pomysł na zamknięcie albumu znalazłam na kanale Rosy Kelly. Zrobiłam z papieru dość szeroką opaskę, którą nakłada się na album. Tekturka z napisem "album" pokryta białym, perłowym woskiem idealnie mi tu pasowała! W całym albumie możecie zauważyć też sporo maleńkich, tekturowych serduszek. 









Ze sklepu użyłam: 


Koniecznie napiszcie, jak wam się podoba moje kolorowe folio! 

Pozdrawiam! 

Ola




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz