01 listopada 2020

Jesienny tag w żółtych płomieniach liści

"Od gorąca twych płomieni zapłonęły liście drzew (...) Jesień, jesień, jak to tak?" ~ Marek Grechuta.

Jesień to przepiękna pora roku, ale listopad odbiera jej cały urok. Postanowiłam zatrzymać kolory jesieni i powstał tag. 

Transparentną bazę pokolorowałam tuszami alkoholowymi w kolorach żółci i zieleni. To było moje pierwsze spotkanie z tuszami alkoholowymi i bardzo mi się spodobały uzyskane efekty. Nieprzewidywalność mieszania wylewanych tuszów dostarczyła niezłych emocji.

Z użyciem masy plastycznej odcisnęłam ramkę, którą najpierw pomalowałam na czarno, a potem przetarłam woskami


Na wysuszonym tagu przykleiłam gazę i sizal i zbudowałam jesienną kompozycję. W ramce zagościły wrzosy. Niżej na tekturkowych i papierowych listkach spoczęły żołędzie. 

Całość uzupełniły mikrokulki, kryształki, kawałek gipiury  i wstążka.


W sklepie znajdziecie:



Do zobaczenia




2 komentarze: