29 listopada 2020

Kartka w brązach...

 Cześć Kochani, kto mnie zna ten dobrze wie, że kocham brązy pod każdą postacią. Dlatego też przygotowałam dziś dla Was kartkę z damą w pięknych brązach. Kwiaty z papieru akwarelowego i koronkę zabarwiłam kawą. Powstał dzięki temu idealny kolor vintage. W mojej kartce nie mogło zabraknąć tekturek od PaperCard. Wybrałam kliszę fotograficzną oraz zawijaski. Myślę, że świetnie wkomponowały się w całość. Jeśli macie chęć zobaczy więcej tekturek to zapraszam Was na sklepowe półki PaperCard. Całą kompozycje przełamałam czernią żeby dodać kartce charakteru i całość się nie zlewała. Jestem ciekawa czy Wy tak samo jak ja kochacie brązy? Będzie Mi miło jak dacie znać. 




Użyłam:








Tekturka zawijaski

Dziękuję i pozdrawiam. ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz