27 listopada 2020

Świątecznie na okrągło

 Dzień dobry.

Czasami coś z niczego okazuje się być fajnym cosiem. Wykonywałam jesienny wieniec z moim synkiem. Wycinałam z tektury bazę i zostały mi wewnętrzne kółka. Postanowiłam wykonać z resztek bazę, której ranty okleiłam taśmą washi. 

Wy nie musicie aż tak kombinować, bo w sklepie możecie znaleźć gotowe bazy - koła. Dwudziesto centymetrowe biermaty z powodzeniem udźwigną pięknego zimowego lo'sa

Do oklejenia frontu i tyłu kół, wykorzystałam złoty arkusz Vintage Damasks oraz powycinane elementy z dodatków do tej kolekcji. Zanim nakleiłam na różnej wysokości dystansach kompozycję, nałożyłam pękającą pastę strukturalną przez szablon i podmalowałam akwarelami. Jeszcze firmowa tekturka śnieżynka i layout gotowy.






W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz