11 grudnia 2020

Kartki świateczne do koperty.

 Cześć Kochani! 

Nie mam pojęcia, kiedy ten czas minął, ale mamy już 11 grudnia, a więc do Bożego Narodzenia zostało nam tylko 13 dni! To najwyższy czas, by pomyśleć o kartkach świątecznych. Dziś mam dla Was kartki świąteczne do koperty. Myślę, że takie karteczki bez mocno trójwymiarowych ozdób też mają swój urok, a możemy je bezpiecznie wysłać w świat w kopercie. 

Główna ozdobą moich karteczek to essowe tekturki rozetki, na których umieściłam kompozycję z elementów do wycinania Craft'o'clock z kolekcji "This Miracle Night" projektu Karoliny Bukowskiej. Jako tła użyłam papierów z popularnego Action a biały, embossowany papier dodaje świątecznego uroku. Sznureczek i koronka podkreślają prostu, trochę rustykalny charakter kartek. 






Rzadko wykonuje takie proste kartki, ale coraz bardziej się do nich przekonuję. Kartki do koperty też mogą byc ciekawe i mieć swój urok. A Wy tworzycie bardziej płaskie kartki? Wysyłacie je na Święta do najbliższych?

Ze sklepu użyłam :



Pozdrawiam Was ciepło życząc Wam już radosnych Świąt! 
Spotkamy się już po Gwiazdce Kochani. 
Czekajcie na mój kolejny projekt! 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz