10 grudnia 2020

Wyzwanie #5 Świątecznie

Dzień dobry!

Ech, świąteczna atmosfera wokół nas, aż buzie same się śmieją. I pewnie niejedna z nas w świątecznym szale zakupów, sprzątania i gotowania znajdzie czas na małe craftowanie. Prawda, że trzeba znaleźć choć mała chwilkę na drobny relaks i stworzenie świątecznej kartki, ozdoby czy prezentu? Och, choćby hendmejdowe przywieszki czy torebki na prezenty... 
Wiele jeszcze można by tutaj możliwości wymienić, dlatego zostawiamy interpretację rozpoczynającego się wyzwania w Waszych rękach. Ma być bardzo świątecznie i "po waszemu".

Czekamy na Wasze prace!


A oto garść przydatnych informacji:

  1. Wyzwania Paper Card odbywają się zawsze w tym samym terminie między 10-30 dniem bieżącego miesiąca. Chyba, że baner wyzwania lub organizator ogłosi inaczej. Szczegółowe zasady wyzwań znajdziecie w zakładce "wyzwania"
  2. Pracę konkursową zgłaszamy dodając link do tylko jednej, wyzwaniowej pracy 
    (nie całego bloga) poprzez inklinkz.
  3. Design Team po zakończeniu wyzwania w drodze głosowania wyłoni zwycięski projekt.
  4. Zwycięzca wyzwania zostanie ogłoszony 6 dnia bieżącego miesiąca. 
    Otrzyma on od nas banerek zwycięzcy do pobrania, zaproszenie jako Gościnny Projektant na nasz blog oraz bon o wartości 30 zł na zakupy w sklepie Paper Card.
  5. Wśród wszystkich uczestników wyzwania, zostanie wylosowana także nagroda niespodzianka.

A oto inspiracje naszego DT:

Magdalena
Dla mnie święta to przede wszystkim mnóstwo zieleni, bieli i odrobina czerwieni. Wszystko okraszone delikatnym złotem. I taka właśnie jest moja bombka- pełna życia i koloru.




Edyta
Jako inspirację na grudniowe wyzwanie przygotowałam kartkę w stylu rustykalnym z shaker boxem. Ogromnie lubię robić shakery - to taka dodatkowa atrakcja na pracy, która wnosi wiele dynamiki i daje w odbiorze same pozytywne emocje:) Zwłaszcza shakery świąteczne, które mnie niezmiennie kojarzą się z kulami śnieżnymi i padającym wewnątrz nich śniegiem. To chyba taki sentyment z dzieciństwa... A jak jest u Was?
W pracy wykorzystałam nowość - tekturkę świąteczną ramkę z choinkami, z której zrobiłam shaker box





Agnieszka
Przygotowanie prezentów świątecznych to zawsze wyzwanie. Moja inspiracja to czekoladownik, czyli eleganckie opakowanie na czekoladę. Wewnętrzna kieszonka umożliwia włożenie karty podarunkowej czy gotówki. 
Przód ozdobiłam foamiranową poinsecją i wycinanymi gałązkami jemioły. To dla mnie najbardziej charakterystyczne roślinne symbole Bożego Narodzenia. Dodałam dzwoneczek i kilka błyszczących kaboszonów. Jak są święta, musi być błysk. Na kieszonce znalazły się nasze tekturkowe gwiazdki.





Gośka
Hej przygotowałam kartkę w bieli. Nie było to łatwe zadanie ale na myśl o białym śniegu pomyślałam, że muszę taką zrobić. Kompozycja kwiatowa z piękną bombkową tekturką.
Użyłam :





Katarzyna
Czas Świąt Bożego Narodzenia to czas upominków. Chciałam Wam zaproponować pudełko, które samo w sobie jest już ślicznym prezentem. Może prezent na saniach Mikołaja to słodka pralinka? A może pierścionek z diamentem? Kto wie Aby się dowiedzieć, trzeba otworzyć śnieżnobiałe pudełeczko. I takich Świąt Wam życzę, białych z nutą przyjemnej tajemnicy.
Ze sklepu użyłam:




Ola
Na nasze świąteczne wyzwanie przygotowałam opakowania na prezenty: oklejone papierem scrapowym pudełko oraz ozdobną torebkę. Obie te rzeczy są z tzw. odzysku - pudełko po cukierkach przeleżało u mnie zapewne więcej niż rok, a torebka pochodzi z ostatnich zakupów. Często daję dzięki scrapbookingowi drugie życie różnym przedmiotom.
Do ich ozdobienia użyłam kolekcji papierów Vintage Damasks, wykorzystałam też papierowe poisencje, brokatowe listki, sznurki, kawałek koronki i elementy do wycinania od Craft'o'clock. Celowo nie zdobiłam opakowań bardzo bogato, bo często takie sprawy odkładamy na ostatnią chwilę i chciałam pokazać, że nie potrzeba wiele, aby wykonać ciekawe i nietuzinkowe opakowanie.
Nasze essowe tekturki - bombki użyłam tu w formie zawieszek. Są tak ładne, że obdarowana osoba może je sobie odwiązać i powiesić na choince. 
Ze sklepu użyłam:






Agata
Ach te przygotowania do świąt, trudno ze wszystkim zdążyć, więc lepiej zawczasu przygotować sobie zawieszki do prezentów. To moja propozycja: papiery ScrapAndMe i tekturkowe bombki. Do tego wstążeczka i dzwoneczki, oraz kilka gałązek z arkusza do wycinania i bileciki gotowe
https://www.papercard.pl/.../924-tekturka-bombka-dzwonek...
https://www.papercard.pl/boze.../923-tekturka-bombka.html
https://www.papercard.pl/.../917-tekturka-bombka-sopel.html
https://www.papercard.pl/.../1098-arkusz-do-wycinania...
https://www.papercard.pl/.../1101-zestaw-papierow-holly...





Jeśli chcesz dodać swoją pracę do konkursu, kliknij tutaj >>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz