23 grudnia 2020

Mięta na Święta, czyli sanie Świętego Mikołaja inaczej

 Witajcie:)

Tegoroczne Święta Bożego Narodzenia spędzamy w innej atmosferze niż dotychczas. Nie zawsze możemy być z bliskimi i wspólnie celebrować ten piękny czas, mimo wszystko jakoś trzeba odnaleźć klimat Świąt i nie dać się zwariować nowej rzeczywistości. 




Z takim postanowieniem przystąpiłam do wykonania niniejszej dekoracji świątecznej. Wykorzystałam cudną tekturkę 3d - sanie Świętego Mikołaja i ozdobiłam je w stylu, na jaki miałam ochotę od dłuższego czasu. Inna atmosfera przekłada się na inne odczucia i upodobanie kolorystyczne. Nie użyłam tradycyjnych, mocnych i żywych kolorów bożonarodzeniowych, lecz poszłam bardziej w kierunku mroźnych i lodowych klimatów. Czasem nawet myślę, że bardziej są to sanie Elzy z Krainy Lodu niźli sanie Mikołaja:)







Niemniej jednak dekoracja jest, cieszy oczy i pozwala odszukać bożonarodzeniowy i zimowy klimat :) fajnie prezentuje się z każdej strony, a jej wielką zaletą jest możliwość wnoszenia zmian w niej samej:) W saniach umieściłam bowiem drewnianą podstawę, na której można stawiać drobny element dekoracyjny - może to być ceramiczny aniołek, świecąca na baterie śnieżynka lub zapachowy tealight (ale z oczywistych przyczyn nie można go zapalić). Kiedy wreszcie kupię właściwy tealight na baterię, zapłonie tam jeszcze świeczuszka:). 







Na nadchodzące Święta pragnę Wam, kochani obserwatorzy bloga Paper Card, złożyć serdeczne świąteczne życzenia:

Piękna jest radość w Święta,
ciepłe są myśli o bliskich,
niech pokój, miłość i szczęście,
otoczy dzisiaj nas wszystkich.
Zdrowych, cudownych, białych, miłych, radosnych,
pogodnych, spokojnych, zdrowych Świąt
upływających we wspaniałej atmosferze,

 Wszystkiego dobrego!



Ze sklepu Paper Card wykorzystałam:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz