23 marca 2021

A może balonem na urodziny?

 Witam serdecznie i dzisiaj zabiorę Was w urodzinową podróż romantycznym balonem. Tag, który przygotowałam w ramach inspiracji może być dołączony do prezentu albo stanowić miłą niespodziankę razem z bukietem urodzinowych kwiatów. 

Tag jest wykonany z dużej bazy zakładkowej - więc jest dość okazały - okleiłam go arkuszem papieru Scrap and me  z kolekcji Simple Story 3 ( pod różyczki też podłożyłam wycięty z tej kolekcji bukiet kwiatów). 

Mgiełki akwarelowe SeeArt świetnie się sprawdzają do barwienia listków - przygotowuję sobie arkusz papieru akwarelowego (najpierw obficie pryskam go wodą) i pozwalam mgiełkom robić swoje - kolory się mieszają i powstaje świetna baza, z której mogę potem wycinać listki. Efekt możecie zobaczyć w bukieciku na balonie. 

Cały urodzinowy efekt taga to tekturka z balonem i podłożona pod nią piękna, warstwowa rozeta. Całość utrzymana jest w delikatnej, kremowo-beżowej tonacji, z bukiecikiem ręcznie robionych, herbacianych róż. Kompozycja wymarzona dla miłośniczki shabby i vintage.




Ze sklepu wykorzystałam




Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia wkrótce - Basia :)

3 komentarze:

  1. Świetny tag! Jestem zachwycona, jak wpaniale wkomponowała się tu rozeta 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra tag:) Piękna kompozycja, fantastyczny pomysł z tym balonem 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  3. Super !!! świetna praca :)

    OdpowiedzUsuń