21 marca 2021

Czekoladownik z różami - premierowa inspiracja z kolekcją wiosenną

 Witajcie!

Nadszedł czas na pierwszą inspirację z naszymi tekturkowymi nowościami wiosennymi. Zapraszam Was do ogrodu różanego. Taką nazwę noszą papiery Altair Art, którymi okleiłam czekoladownik i które stworzyły romantyczną bazę dla naszej okrągłej ramki z różami




Ramkę wzbogaciłam o kwiaty róż, dzięki czemu stała się warstwowa. Dodatkowo podkreśla to czerwona spodnia warstwa kwiatów. Górną zembossowałam różowym pudrem. 




Po jednej stronie ramki ułożyłam kompozycję z naszych wiosennych listków i papierowych różyczek. 




Potem przyszedł czas na dodatki: pręciki, kryształki, listki, scrapki i sprężynki. Dodałam też wstążkę gnieciuszka i nasz tekturkowy topper z napisem Dla Ciebie. Na koniec metodą suchego pędzla przetarłam wszystko białym gesso i dodałam tu ówdzie żwirku.





Zapraszamy na nasz kanał na YouTube, gdzie prezentuję marcowe tekturkowe nowości. 



W sklepie znajdziecie:





Nie możemy się doczekać Waszych pomysłów na wykorzystanie wiosennych i lawendowych tekturek w swoich pracach. Do zobaczenia








4 komentarze:

  1. Cudne te nowe tekturki :)
    Fajny czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny czekoladownik, jest słodki sam w sobie - nie potrzebuje czekolady, a do tego taki romantyczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edytko :)
      Trzeba przyznać, że nasze tekturki i papiery Altair Art tworzą duet idealny :)

      Usuń