13 marca 2021

Gościnna Projektantka

 Hej!

Bardzo się cieszę, że mam ten zaszczyt wystąpić gościnnie na blogu Paper Card. 

Mam na imię Julia i tworzę pod nazwą Julia's Personalised gifts and cards. Mieszkam w Anglii od prawie 10 lat, jestem mamą 4 -letnich bliźniaków, a w wolnym czasie zajmuje się scrapbookingiem. Robię głównie kartki i prace scrapowe, choć uczę się też mediować, dlatego było dla mnie wielkim zdziwieniem, że moja latarenka wygrała wyzwanie świąteczne.

W ramach gościnnej inspiracji przygotowałam dla Was wiosenną karteczkę typu shaker z ręcznie robionymi kwiatkami z foamiranu na bazie kraftowej.
Jeśli zechcecie mnie odwiedzić znajdziecie mnie tutaj:










Oto produkty ze sklepu, których użyłam:






Dziękuję ślicznie za zaproszenie i życzę Wam samych kreatywnych pomysłów, wiary w siebie i to, co tworzycie 😘
Pozdrawiam 
Julia 




2 komentarze: