12 marca 2021

Na Jubileusz

 Witajcie:)

Zima mija i czas powrócić do cardmaking'owej klasyki, czyli kwiatów. Jeśli kwiaty i na bogato, to osobiście preferuję styl shabby chic. W tej konwencji utrzymana jest dzisiejsza propozycja. czyli kartka jubileuszowa. Motyw zegara z tym właśnie kojarzy mi się w szczególny sposób, a na mojej kartce to właśnie zegar gra pierwsze skrzypce. Jednak nie robi tego sam - zauważcie, że w duecie z nim gra piękna tekturka rozeta od Paper Card - uwielbiam ten wzór tekturki i często go wykorzystuję w swoich pracach. Jest tak dekoracyjny, że nie sądzę, aby mi się kiedykolwiek znudził.




Z foamiranu i pręcików dostępnych w sklepie wykonałam małego kwiatuszka, który podbarwiłam tak, aby pasował bardziej do grafik na papierze i ożywiał nieco całość. W ten sposób razem z koronkami i zawijaskami kartka zyskała styl shabby, który tak bardzo lubię.









To co myślicie o takiej kartce? Proszę podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach, pozdrawiam



Ze sklepu wykorzystałam:




5 komentarzy:

  1. Cudna 😍 Te warstwowe rozetki pasują do każdej inspracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i masz rację - rozetki są bardzo uniwersalne, należą do moich ulubionych ozdób tekturkowych😊😊😊

      Usuń
  2. śliczna karteczka! tekturkowa rozeta ma piękny wzór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:) Zgadzam się w 100% - tekturkowa rozeta jest przepiękna:)

      Usuń