12 kwietnia 2021

Urodzinowy Explodingbox

 Witajcie:)
Co wręczyć na Urodziny ? Najlepsze rozwiązanie to exploding box 😊







Pudełko jest doskonałą przestrzenią, którą można zagospodarować na różne sposoby i daje nam to o  wiele więcej swobody twórczej aniżeli kartka. Znajduje się tu także sporo miejsca na elementy 3d, które zawsze wywołują efekt woooow!




Właśnie dlatego moją dzisiejszą propozycją jest urodzinowe pudełko, które wykonałam na bazie GoatBox i z papierów ScrapAndMe. Zrobiłam też kwiaty z foamiranu i wykorzystałam oczywiście nowości tekturkowe od Paper Card z kolekcji WIOSNA. Zauważcie, że na jednej ze ścianek bocznych umieściłam wyjmowaną kartkę na życzenia.


Jak wspominałam - bardzo lubię elementy przestrzenne w explodingboxach. Wewnątrz tego pudełka umieściłam papierowy tort 3d okraszony sowicie foamiranowymi kwiatami. Na wieczku także umieściłam przestrzenną kompozycję skonstruowaną z wycisku z masy, kwiatu i wielu innych dodatków. Ktoś powie, że to niezbyt praktyczne i będzie miał całkowitą rację, ale... czyż rzeczy piękne zawsze musi cechować wyłącznie praktyczność? Nie jestem przekonana'.
Mam nadzieję, że Exploding box Wam się spodoba:) Pozdrawiam serdecznie:)



Ze sklepu wykorzystałam:





4 komentarze: