10 kwietnia 2021

Wyzwanie #9 - ZIELONO MI

  Witajcie:) 

Nadszedł 10 dzień miesiąca, a to oznacza, że... pora ogłosić nasze kolejne wyzwanie!!!

💚💚ZIELONO MI 💚💚

Kwiecień kojarzy się nam z wiosną i ze wszystkim co zielone. Kojarzy się nam też z Ziemią i ze wszystkim, co dla Ziemi dobre. O tym przypomina nam Dzień Ziemi obchodzony 22 kwietnia. Idąc tym tropem ogłaszamy wyzwanie, a w pracach do niego zgłoszonych  musicie uwzględnić obie wytyczne:

- kolor zielony -  praca nie musi być cała zielona, ale zieleń musi być wyraźnie widoczna np. w formie liści kwiatów;

- element upcyklingu - napiszcie co wykorzystaliście upcyklingowo w swoim projekcie, np. kapsel, sprężynę itp.


Zapraszamy serdecznie do zabawy, a tu znajduje się nasz wyzwaniowy banerek:)



A oto prace naszych cudownych projektantek, przyjrzyjcie się detalom i zainspirujcie się, a potem zgłaszajcie swoje projekty do naszej zabawy:)

JOANNA PUCHAŁA - GIO

Temat wyzwania związany jest z wiosną i Dniem Ziemi. Uwielbiam wiosnę, cudowną zieleń wokoło, słońce i spacery o tej porze roku. Smucą mnie natomiast zachowania ludzi i ślady ich bytności takie jak śmieci, butelki, puszki. To nieprawda, że pojedynczo nic nie możemy zrobić. Każdy z nas ma taką możliwość. Dbajmy o przyrodę i nasze otoczenie. Nie zostawiajmy śmieci w lesie, w górach, w parkach. Wykorzystujmy ponownie co się da. Dzisiejsze wyzwanie "ZIELONO MI" odnosi się do koloru zielonego, do przyrody ale też zwraca uwagę na recykling. Na moim tagu znalazły się: karton z opakowania, stare guziki, klucz i kwiatek, który był na pracy, pamiętającej moje początki scrapbookingowe. Postanowiłam dać jej drugie życie. Elementy tej pracy wykorzystałam ponownie. Kwiatka, który był żółty pokolorowałam na zielono i dałam do środka innego kwiatka. W pracy są też nowe elementy takie jak tekturki Paper Card z najnowszej wiosennej kolekcji.

HALINA DOLATA -INKAART

Cześć Kochani
🙂
Zielono mi!!!.... bo w końcu nastała upragniona wiosna!!!!
Ta pora roku zawsze kojarzy mi się z ciepłymi promieniami słońca, soczystą zielenią, z mnóstwem kolorowych kwiatów i radosnymi, ptasimi trelami.
W swojej pracy starałam się uchwycić najpiękniejsze kadry z wiosennego ogrodu i tak oto powstał, bogaty w detale, projekt mix mediowy na podobraziu.
Ponieważ jestem zagorzałą zwolenniczką wykorzystywania w pracach elementów pochodzących z recyklingu, z ogromną przyjemnością wkomponowałam tu ścinki papierów scrapowych, które zwinęłam w ruloniki i ułożyłam na kształt wiosennego wianka. Umieściłam również kapsel, pełniący rolę wejścia do ptasiej budki a sam domek dla skrzydlatych przyjaciół powstał z drewnianych klinów od mojego podobrazia. Wykorzystałam też kawałki naturalnego worka jutowego jako doskonały materiał budulcowy pod gniazdko dla ptasiej rodzinki
🙂

MIROSŁAWA KRAWCZYK - MIROSEK

Witajcie.
Na zielone, ekologiczne wyzwanie przygotowałam dla Was zakładkę recyklingową.
Uwielbiam recykling
🙂
Moja zakładka powstała na bazie tekturki--zakładka od Paper Card. Okleiłam ją ścinkami papierów, które zawsze odkładam do pudełka podczas tworzenia większych projektów. Wykorzystałam również ścinki koronek, siatki i tiulu a ponieważ temat jest ekologiczny, to dodałam grafikę z rowerem. Kwiatki i listki wycięte z wykrojnika, pręciki oraz piękny napis tekturkowy - Tu czytam od Paper Card.





BARBARA KOBYLARZ

Wiosna, zieleń, Wielkanoc, ekologia, Dzień Ziemi - to wszystko może przyjść na myśl w wyzwaniu "Zielono mi". Moją inspiracją jest małe, prezentowe pudełko - wycięłam je z resztek brystolu zgodnie z zasadą "zero waste", medalion z króliczkiem powstał na bazie zakrętki ze słoiczka. Do tego naturalne dodatki: tekturki, lniana wstążeczka i dratwa.

RENATA ZAJĄC - MAGICZNE SZARACZKOWO

Zielono mi! Radość w sercu, wiosna w ogrodzie więc powstała karteczka motywująca z życzeniami pomyślności. Do jej wykonania wykorzystałam mnóstwo skrawków papieru scrapowego, kawałki kalki technicznej, sznurek i sizal. Pomiędzy foamiranowe kwiaty wkomponowałam drobne, suszone gałązki. Warstwowy motylek to także sposób na wykorzystanie resztek papieru.
Ze sklepu wykorzystałam:







EDYTA HULKA - HULKA Z PAPIERU

W kwietniu tyle się dzieje... eksploduje życie i barwy. Świat, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, znów robi się zielony i jest to ten najpiękniejszy odcień zieleni, jaki istnieje - delikatny, świeży i soczysty... uwielbiam!
W mojej pracy kolor zielony dominuje i to bez dwu zdań. Jeśli chodzi o element upcyklingu, no cóż... jest tego trochę...



Na zakończenie garść przydatnych informacji:

  1. Wyzwania Paper Card odbywają się zawsze w tym samym terminie: między 10-30 dniem każdego miesiąca, chyba, że baner wyzwania lub organizator ogłosi inaczej. Szczegółowe zasady wyzwań znajdziecie w zakładce "Zasady wyzwań"
  2. Na nasze wyzwanie możecie zgłosić max 2 prace, jednak każdą z nich należy zgłosić do zabawy w oddzielnym poście.
  3. Każda praca zgłoszona do zabawy musi być zgodna z wytycznymi i tematem aktualnego wyzwania, a w poście ze zgłoszoną pracą musi znajdować się baner naszego wyzwania  podlinkowany do postu z wyzwaniem na naszym blogu 
  4. Praca konkursowa musi być nowa, tzn., że nie może być opublikowana nigdzie wcześniej, niż zostało ogłoszone nasze wyzwanie
  5. Pracę konkursową zgłaszamy poprzez inlinkz - dodając link do postu z wyzwaniową pracą
    (nie całego bloga!)
  6. Prace można zgłaszać również za pośrednictwem FB i IG 
  7. Praca może być zgłoszona maksymalnie na 3 wyzwania ( czyli jeszcze 2 oprócz naszego)
  8. Prace niespełniające warunków REGULAMINU WYZWAŃ, nie będą brane pod uwagę w trakcie głosowania.
  9.  Po zakończeniu wyzwania nasz Design Team w drodze głosowania wyłoni zwycięski projekt.
  10. Zwycięzca wyzwania zostanie ogłoszony 20 dnia kolejnego miesiąca
    Otrzyma on od nas nagrodę - bon o wartości 30 zł na zakupy w sklepie Paper Card, banerek zwycięzcy do pobrania oraz zaproszenie jako Gościnny Projektant na nasz blog  
  11. Autor pracy, która w trakcie głosowania zajmie drugie miejsce zdobywa nagrodę pocieszenia.

Gorąco zachęcamy Was do udziału w naszej zabawie:) Bawcie się z Nami, bo warto!



Kliknij w poniższy link i zgłoś swoją pracę do zabawy:)

https://fresh.inlinkz.com/p/6887efc2149d46a19a94375eb9c0ba65

2 komentarze: