03 maja 2021

Anielski komplet na pamiątkę Chrztu Św.

  Witajcie Kochani :-)

 

I mamy już maj - dla mnie jest on najpiękniejszym miesiącem w całym roku.
Przyroda daje nam mnóstwo bodźców do tego, byśmy się nią zachwycali i czerpali całymi garściami piękno otaczającego nas świata. 

Tegoroczny maj niczym nie będzie różnił się od poprzednich - tak samo jak kiedyś pachnie bez w ogrodzie, czeremcha bieli się od nadmiaru kwiecia, niezapominajki wesoło spoglądają na nas swoimi niebieskimi kwiatuszkami. Wokół już cudowna zieleń, która pod wpływem deszczu zmienia barwę na soczystą i bardziej wyrazistą.

Miejmy nadzieję że nasze życie również potoczy się spokojnie a okres majowych uroczystości, czy to rodzinnych, czy kościelnych lub sakramentalnych odbędzie się się według ustalonych planów, których nic nie zdoła zakłócić :-)

I teraz chciałabym, żebyśmy na moment pozostali w uroczystym klimacie, ponieważ na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam chłopięcy komplet z okazji przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego.
Jest to kartka pamiątkowa na życzenia wraz z pudełkiem oraz ręcznie malowany obraz na drewnie.

Na wszystkich trzech elementach projektu znajdziecie nasze cudowne tekturki - delikatne  gałązki lawendy, drobne niezapominajki i śliczne, kwiatowe rameczki z kolekcji wiosennej, natomiast kartkę i pudełko dodatkowo zdobią dziecięce papiery od ScrapAndMe.

Kochani, jestem zwolenniczką oryginalnego wykorzystywania różnego rodzaju materiałów w swoich pracach, a moja dzisiejsza propozycja to dobry przykład na niekonwencjonalne użycie tekturek.  Chciałam  pokazać Wam, że można je z powodzeniem wykorzystywać nie tylko w scrapbookingu i projektach mixed mediowych, ale także w innych technikach twórczych - jak mój dzisiejszy obraz, malowany techniką akrylową.
Tekturki zostały naklejone na gotową pracę, a następnie zabezpieczone bezbarwnym lakierem i stały się bardzo wdzięczną otoczką dla anielskiej postaci :-)

Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja zachęci Was do poszukiwania własnych pomysłów, zastosowania oryginalnych rozwiązań i pozwoli rozwinąć swoją wyobraźnię twórczą :-)














W bogatej ofercie sklepu PAPER CARD znajdziecie mnóstwo materiałów do wykonania niepowtarzalnych pamiątek na uroczystości komunijne, ślubne, chrzcielne, jubileuszowe i wszelkie  inne okazje.

Ostatnio pojawiły się fantastyczne  nowości w dziale tekturek, a także piękne papiery a wśród nich arkusze z elementami kwiatowymi i listeczkami do wycinania, odlewy z masy i żywicy oraz - UWAGA, UWAGA -  absolutny hit ostatnich miesięcy - wstążki gnieciuszki, we wszystkich kolorach tęczy :-) :-)
Koniecznie to zobaczcie, serdecznie polecam!

 Do wykonania mojej dzisiejszej pracy wykorzystałam następujące materiały ze sklepu:


   


 

 


Życzę Wam udanej majówki, dziękuję za odwiedzinki i zapraszam do nas ponownie :-)


4 komentarze:

  1. Niezwykła, wspaniała inspiracja Ineczko:) Zachwycam się nią, odkąd ją tylko ujrzałam:) bardzo pomysłowo wykorzystałaś tekturki - jesteś niezwykle kreatywna! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Edytko, to cała ja i moja nieokiełznana wyobraźnia, która prowadzi mnie nieraz bardzo różnymi ścieżkami. A tekturki kocham od zawsze i nie wyobrażam sobie pracy bez ich dodatku. Pozdrawiam milutko :-)

      Usuń
  2. Świetny komplecik - sama bym taki chciała dostać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia - chętnie zrobię taki dla Ciebie :-)))

      Usuń