01 maja 2021

Komunijne pudełko prezentowe

Witajcie, moja dzisiejsza inspiracja to propozycja wykonania pudełka na prezent z okazji Pierwszej Komunii. Pomieści drobny upominek np. medalik, słodycze, figurkę. Uważam, że samodzielnie wykonane pudełko dodaje wartości naszemu prezentowi. Jest niepowtarzalne. Prezent w takim pudełku jest wyjątkowy.

Do jego wykonania użyłam m.in. tekturek Paper Card oraz papieru Craft O' clock - Celebrate Moments. 


Pudełko wycięłam wykrojnikiem, ale Wy możecie posłużyć się szablonem z Internetu. wystarczy odrysować go na papierze, wyciąć, zbigować w miejscach zgięcia i skleić. Bazowym papierem z którego wycięłam pudełko jest papier Celebrate Moments #5. Papiery z tej kolekcji są idealne do projektów komunijnych.


Z obu stron pudełka zauważycie tekturki Paper Card. Z jednej strony jest to winorośl z drugiej wiosenne listki. Dodałam również własnoręcznie zrobione kwiaty z foamiranu.



Z arkusza dodatków do kolekcji  Celebrate Moments wycięłam hostię i winorośla, a wykrojnikiem wycięłam gałązki winorośli. Miejscami potapowałam białym gesso.




Zachęceni do wykonania własnych pudełek? Mam nadzieję, że tak i dzięki temu  Wasze prezenty będą cudownie opakowane.

pozdrawiam


Ze sklepu użyłam :

  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz